profilki

piątek, 2 września 2022

Dziś są moje urodziny...Dawid ma kolejną osiemnastkę:D

PERFECT — autor: David X


Dziś Są Moje Urodziny :D Happy Birthday To Me!!!



 

via GIPHY


Dzień dobry Kochani miło mi Was poinformować , iż w dniu dzisiejszym...

Stałem się o rok starszy👀😂 Tak to już jest z czasem, że za szybko mija i nic się nie da na to poradzić. Ale na szczęście, pojawiła mi się tylko jedna zmarszczka i to nie z powodu wieku, ale z niedowierzania niektórym rzeczom. Co gorsza jeszcze na czole, o matko, ale mam nadzieję, że ją jakoś wyprasuje ;D Spróbuję zastosować terapię śmiechową, która zwykle działała ..:D Macie jakieś lepsze pomysły?

\

Goście już przybyli...


 
A ja korzystając z dzisiejszej okazji, bardzo Was proszę, jeżeli możecie o wsparcie dla braci mniejszych z 


Fundacji Psiaki Cudaki.


NR KONTA 08 2530 0008 2022 1072 7972 0001
KRS 968335
NIP 7831855966
REGON 521838872


Życzę sobie i Wam  wszystkiego najwspanialszego i spełnienia wszelkich marzeń. 


Pozdrawiam Was serdecznie: D I z góry dziękuję za wszelkie wsparcie. Niech dobro do Was zawsze wraca...


Muszę uciekać bo goście czekają. Pan prezydent nie może czekać... Całusy💓👄👄👄👄👄



 

via GIPHY




Dawid

2 komentarze:

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...