profilki

sobota, 20 października 2012

Byle się zdarzy taki czwartek...Kasprowy Wierch (1987 m n.p.m.) Zdobyty!:D- 23.08.2012 r.

Witam Was serdecznie dziś przedstawiam kolejną naszą sierpniową wycieczkę. Cała wyprawa odbyła się pięknego sierpniowego czwartku, zebraliśmy się o wczesnym poranku całą grupą i wyruszyliśmy w drogę do Zakopanego.

Stamtąd wystartowaliśmy spod Wielkiej Krokwi do Kuźnic a następnie niebieskim szlakiem poszliśmy w górę na Kasprowy Wierch. Polecam ten szlak bo jest chyba jest najpiękniejszy. Po drodze zdobyliśmy Boczań (1224 m n.p.m.),następnie Wysokie(1287 m.n.p.m.) podążaliśmy przez Przełęcz nad Kopami (1499 m.n.p.m.), Królową, Rówień i dotarliśmy do przepięknej Doliny Gąsienicowej. I od tego miejsca już prosto pomarańczowym szlakiem przez Suchą Przełęcz wdrapaliśmy się na sam szczyt Kasprowego Wierchu (1987 m.n.p.m. . Spoglądaliśmy z góry na Dolinę Jaworzynka, Kasprową a także pobliskie szczyty między innymi wspaniały Giewont.

Niektóre miejsca swą krasą aż zapierały dech mimo iż wiele razy byłem już w górach za każdym razem zaskakują mnie czymś nowym. Na Kasprowym zrobiliśmy sobie około godzinną przerwę na odpoczynek i obiad po relaksie już niestety trzeba było pomału wracać. Tym razem już zielonym szlakiem spowrotem do Kuźnic. Po drodze spotkaliśmy wielu turystów nawet małe dzieci maszerujące za rodzicami w górę tym stromym długim szlakiem, najmniejszy odsetek turystów stanowiła młodzież.

Po długim marszu byliśmy już na dole... po czym pojechaliśmy zrelaksować się do Hotelu Thermal Bania było to bardzo trafne połączenie. Mimo dużego wysiłku i zmęczenia w drodze na Kasprowy Wierch tam po kilkugodzinnym relaksie zregenerowaliśmy się w 100 procentach. Relaks w Thermal Bani pełny był także zabawnych sytuacji...;) Każdy z nas powie to samo, że ta wycieczka była dotychczas jedną z najbardziej udanych w tym roku od samego początku do samego końca... Tych którzy tam jeszcze nie byli i tych, którzy już zdążyli odwiedzić Kasprowy Wierch zachęcam do obejrzenia naszej galerii i wybrania się na Kasprowy oto i ona:

Jeżeli Ci się podobało naciśnij Lubię to! pod postem lub udostępnij znajomym

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...