profilki

sobota, 9 maja 2009

Tatry Zachodnie - letnia wyprawa

Po przekroczeniu granicy w Korbielowie i dojechaniu do Zuberca Brestovej rozpoczęliśmy marsz szlakami Tatr Niskich, cała wyprawa trwała ok 8 - 9 godzin w dwie strony:) Podejście było bardzo ciężkie - jakieś 45 min stromego marszu pod górę. Po wdarciu się na górę warto było się zastanowić czy iść dalej czy wracać:)... Kiedy już doszliśmy do Rochacskiej Doliny i Jezior Rochacskych kierowaliśmy się czerwonym szlakiem na Banikov (2178,0, m n.p.m.), Spalenou (2083 m n.p.m.), Salatin (2047,5 m n.p.m.), Brestovą (1902,6 m n.p.m.) i Palenicę. Po drodze udało nam się spotkać kozice górskie spacerujące po zboczach nad przepaścią, widok naprawdę godny podziwu...oraz innego mieszkańca tamtych rejonów świstaka, który oczywiście zniknął w mgnieniu oka kiedy nas zobaczył:) Po kilku godzinach marszu i kilku przerwach zbliżaliśmy się w kierunku miejscowości Huty, skąd zeszliśmy żółtym szlakiem do Zuberca. Kiedy już dotarliśmy do celu w pobliskiej restauracji zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu... Cała wyprawa mimo, iż bardzo trudna, każdemu z nas dostarczyła wiele wrażeń a piękno krajobrazu niezapomniane widoki i wspomnienia. Polecam wszystkim wytrwałym śmiałkom:) Zachęcam również do obejrzenia galerii i komentarza...

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...