profilki

środa, 14 września 2011

Królowa Sudetów i najwyższy szczyt w Czechach (1602 m n.p.m.) Zdobyty! Zobaczcie jak tam pięknie...

Królowa Sudetów i najwyższy szczyt w Czechach (1602 m n.p.m.)Zdobyty!

Witam Was serdecznie:)

Tym razem zapraszam Was do przeczytania relacji z naszej kolejnej wyprawy. Miejsce to znajduje się w Sudetach w Województwie Dolnośląskim na Czeskiej stronie naszej Granicy Państwa. Cała trasa rozpoczyna się ze Semil w Czechach, w kierunku Harrachova następnie Szklarskiej Poręby zmierzając do Karpacza.

Tutaj znajduje się Mapa jak dojechać do tego miejsca:

Jak i czym tam dojechać?
Najprościej będzie złapać pociąg z Harrachova do Karpacza tzw. zubaczkę jedyną taka kolej w Czechach. Na stacji kupujecie bilet i w drogę. Tutaj znajdziecie rozkład jazdy

Po dojechaniu czeka Was dość dugi marsz po płaskim szlaku, w otoczeniu drzew  do schroniska na Orlem. Super miejsce, polecam odwiedziny i naleśniki z jagodami pyyyyycha.

Droga wiedzie przez leśne trasy wkoło wiele malowniczych widoków. Piękne góry otoczone dziewiczo czystymi lasami i rwącymi leśnymi rzekami. Wspaniałe miejsce na wypoczynek wkoło cisza i spokój...Wieczorami słychać tylko dźwięki wydawane przez świerszcze i cichy szum wiatru poruszający koronami drzew. Nie ma chyba lepszego miejsca, na wyciszenie się i prawdziwy odpoczynek od zgiełku codzienności...To też doskonałe miejsce do pisania książki, jeżeli szukasz takiego to szczerze mogę ci je polecić.

Zmierzając do celu dojechaliśmy podnóża Różowej Góry stamtąd złapaliśmy kolejkę linową na jej szczyt i ruszyliśmy w dalszą drogę. Następnie udaliśmy się na szlak, który prowadził do celu naszej wyprawy. Jak zapewne się domyślacie był nim najwyższy szczyt Karkonoszy Śnieżka 1602 m.n.p.m.

Na szczyt góry poszliśmy piechotą. Marsz dosyć długi, ale widoki bajeczne kochani. Była to ekstra wycieczka i mogę ją polecić każdemu. Natomiast Świetne widoki, które zobaczycie sprawią, że zapomnicie o wszystkich stresach.

Na trasie udało nam się także spotkać bardzo sympatycznych turystów z Polski. Zrobiliśmy sobie przerwę na szczycie pogadaliśmy trochę i nasyciliśmy oczy i ducha widokami. My już wyruszamy na dół Ty jeszcze zostań na chwilkę zobacz zdjęcia i nie zapomnij zostawić lajka i komentarza możesz także dołączyć do nas na  Facebooku.:)

Odwiedzaj naszego bloga:)

Ogromne podziękowania dla organizatorów wycieczki, mojej cioci i wujka Marii i Zdeňka. Tyle lat już minęło a ja ciągle wspominam tą wyprawę...