profilki

wtorek, 29 grudnia 2015

Mam do Was ogromną prośbę o wypełnienie mojej ankiety na temat: Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności. Z góry dziękuję Kochani...


Witam Was Kochani mam do Was ogromną prośbę.

W związku ze zbliżającym się powoli zaliczeniem studiów i obroną dyplomu zwracam się do Was z ogromną prośbą. Proszę Was o udzielenie swojej opinii w mojej ankiecie na temat: Bezpieczeństwa i jakości żywności, którą przygotowałem do celów badawczych do pracy magisterskiej. 

Proszę wszystkie osoby, które mają lub miały do czynienia z gastronomią lub pracą w gastronomii o wypełnienie mojej ankiety do badań do pracy dyplomowej dotyczącej ,,Zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności". Przy okazji sprawdźcie swoją wiedzę. Zajmie to tylko chwilkę . Kliknij w link:
https://docs.google.com/forms/d/1ULIaHolib_-LbdDuFwypxOmO8XG9OiY9_o5gCSIiLeg/viewform?usp=send_form Jeżeli jesteś zainteresowany wynikiem wpisz e-mail
Dziękuję za pomoc z pozdrowieniami Dawid
Wasza pomoc jest nieoceniona i bardzo potrzebna, jeżeli moglibyście poświęcić chwilkę czasu na jej wypełnienie, byłbym ogromnie wdzięczny. 



Z góry dziękuję z Poważaniem Dawid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...