profilki

niedziela, 9 stycznia 2022

Wymarzone miejsce do zamieszkania w Lipowej koło Żywca ☺️

PERFECT — autor: David X

Wymarzone miejsce do zamieszkania w Lipowej


Hejka jak Wam mija dzień? ☺️Ja korzystam z urlopu jak tylko mogę i odpoczywam w domu. Brakowało mi takiego błogiego wypoczynku oj brakowało... Ale, że już powoli mam dość coachingu na sofie, oglądania filmów, postanowiłem wybrać się na spacer.🥺
Tym razem wybrałem się do Lipowej i chyba znalazłem doskonałe miejsce na ziemi dla każdego z nas Ulicę Romantyczną I Optymistyczną. Może nie jest idealnie bo przydałoby się, żeby te ulice krzyżowały się jeszcze z z ulicą Milonerów, Podróżniczą i Beztroską. Ale wtedy byłoby już za idealnie, a jak wiemy nigdy nie może być zbyt idealnie bo coś musi się dziać😁
Poniżej przedstawiam Wam moje znalezisko

 
komputer
 

Co byście jeszcze dodali i co nam się jeszcze przyda w tym roku? Napiszcie proszę w komentarzu.

Pozdrawiam Was serdecznie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...