profilki

wtorek, 3 marca 2015

Dziś polecam coś ciekawego do przeczytania - Bardzo krótka książeczka, która może wiele zmienić ,,Kto zabrał mój ser"




Witam Was serdecznie po przerwie zimowej, w której to jak każdego roku ,,zapadam w sen zimowy" i mam urwanie głowy praca, sesja i mało czasu na przyjemności. Dziś Chciałem Wam moi drodzy polecić bardzo ciekawą i zarazem krótką książkę, która napisana jest apostrofą. Nosi tytuł ,, Kto zabrał mój ser" jej autorem jest Spencer Johnson. Pomoże zmienić Wasze dotychczasowe spostrzeganie świata, oraz samych siebie. Dzięki niej uda Wam się także odnaleźć miejsce, w którym aktualnie się znajdujecie na swojej życiowej ścieżce i być może inspirację i napęd do podjęcia działania. Książka cieszy się ogromną popularnością na całym świecie, co zresztą mnie nie dziwi o czym jest hmm przeczytaj?.
< Zachęcam Wszystkich do jej przeczytania, być może pora już na podjęcie nowych działań i oderwanie się od zafiksowanego schematu? Zadecydujcie sami. Tymczasem uciekam napisać nowego posta, który już dawno obiecałem zamieścić a nie miałem na to czasu. Miłego dnia i miłego czytania. Z pozdrowieniami Dejw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...