Witamy serdecznie na stronie Miłośników Gór i Podróży! Znajdziesz tutaj relacje z naszych wycieczek z kraju i zagranicy, zdjęcia, filmy, mapy i inne przydatne materiały. Być może Ty także skorzystasz z naszych pomysłów nic nie tracisz natomiast oszczędzisz czas i pieniądze. Jeżeli strona Ci się podoba a wpisy, które przeczytałeś były pomocne skomentuj je i polub nas na Facebooku - w okienku po prawej. Zaglądaj do nas, nie zapominaj o klikaniu w reklamy pod postami i w pasku bocznym. Do zobaczenia!...

środa, 14 września 2011

Królowa Sudetów i najwyższy szczyt w Czechach (1602 m n.p.m.)Zdobyty! Zobaczcie jak tam pięknie...

Witam Was serdecznie:)Tym razem zapraszam Was do przeczytania relacji z naszej wyprawy. Gdzie dowiesz się za chwilkę. W Dalszej części tekstu. Miejsce to znajduje się w Sudetach w województwie Dolnośląskim na Czeskiej stronie naszej Granicy Państwa. Cała trasa rozpoczyna się ze Semil w Czechach, w kierunku Harrachova następnie Szklarskiej Poręby zmierzając do Karpacza.

Droga wiedzie przez leśne trasy wkoło wiele malowniczych widoków piękne góry otoczone dziewiczo czystymi lasami i rwącymi leśnymi rzekami. Wspaniałe miejsce na wypoczynek wkoło cisza i spokój...Wieczorami słychać tylko dźwięki wydawane przez świerszcze i cichy szum wiatru poruszający koronami drzew. Nie ma chyba lepszego miejsca na wyciszenie się i prawdziwy odpoczynek od zgiełku codzienności...

Wyświetl większą mapę

Zmierzając do celu dojechaliśmy podnóża Różowej Góry stamtąd złapaliśmy kolejkę linową na jej szczyt i ruszyliśmy w dalszą drogę. A teraz pora wspomnieć o celu naszej wyprawy tym razem wybraliśmy się na najwyższy szczyt Karkonoszy Śnieżkę 1602 m.n.p.m.
Na szczyt góry poszliśmy piechotą. Marsz dosyć długi, ale widoki bajeczne kochani. Była to ekstra wycieczka i mogę ją polecić każdemu. Natomiast Świetne widoki, które zobaczycie sprawią, że zapomnicie o całym zgiełku codzienności. Na trasie udało nam się także spotkać bardzo sympatycznych turystów z Polski.
Zrobiliśmy sobie przerwę na szczycie pogadaliśmy trochę i nasyciliśmy oczy i ducha widokami. My już wyruszamy na dół Ty jeszcze zostań na chwilkę obejrz zdjęcia i nie zapomnij zostawić lajka i komentarza możesz także dołączyć do nas na fb.:)Odwiedzaj nas częściej. Pozdrowienia:) Ogromne podziękowania dla organizatorów wycieczki, mojej cioci i wujka Marii i Zdeňka: