profilki

wtorek, 23 sierpnia 2011

Czas na hardkorową kąpiel w Zimniku temperatura wody całe 15 ° C



Witam Was serdecznie po długiej przerwie. Niestety nadmiar obowiązków zmusił mnie do zrobienia sobie przerwy, ale teraz trochę będę nadrabiać braki. Na początek wrzucam fotki z Zimnika jeżeli macie ochotę na prawdziwą kąpiel





polecam odwiedziny tego miejsca:) Ja już spróbowałem. Daję gwarancje, że taka kąpiel postawi każdego na nogi :)Można się także poopalać w otoczeniu przyrody chyba, że ktoś woli czytać książki, ale jak ładne dziewczyny w koło to nie sądzę żeby do nich patrzał przynajmniej ja tak mam;) . Przesyłam pozdrowienia


Dejw:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witamy na naszej stronie. Zapraszamy Cię do grupy Miłośników Gór i Podróży. Polub nas na facebooku, udostępniaj treści i dołącz do czytelników. Jeżeli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach subskrybuj kanał. Napisz jak Twoje wrażenia. Pozdrawiamy☺

Riegrova Stezka - Podspálov - Semily - Dziś zapraszamy cię na super wycieczkę po pięknym Czeskim Raju przeczytaj relację później sam będziesz chciał pojechać

Wakacyjny spacer po Spálovie w Czeskim Raju - Dołącz do nas i odkryj z nami tutejsze cuda natury. Pewnego wakacyjnego pięknego por...