Witamy serdecznie na stronie Miłośników Gór i Podróży! Znajdziesz tutaj relacje z naszych wycieczek z kraju i zagranicy, zdjęcia, filmy, mapy i inne przydatne materiały. Być może Ty także skorzystasz z naszych pomysłów nic nie tracisz natomiast oszczędzisz czas i pieniądze. Jeżeli strona Ci się podoba a wpisy, które przeczytałeś były pomocne skomentuj je i polub nas na Facebooku - w okienku po prawej. Zaglądaj do nas, nie zapominaj o klikaniu w reklamy pod postami i w pasku bocznym. Do zobaczenia!...

wtorek, 23 sierpnia 2011

Czas na hardkorową kąpiel w Zimniku temperatura wody całe 15 ° C



Witam Was serdecznie po długiej przerwie. Niestety nadmiar obowiązków zmusił mnie do zrobienia sobie przerwy, ale teraz trochę będę nadrabiać braki. Na początek wrzucam fotki z Zimnika jeżeli macie ochotę na prawdziwą kąpiel





polecam odwiedziny tego miejsca:) Ja już spróbowałem. Daję gwarancje, że taka kąpiel postawi każdego na nogi :)Można się także poopalać w otoczeniu przyrody chyba, że ktoś woli czytać książki, ale jak ładne dziewczyny w koło to nie sądzę żeby do nich patrzał przynajmniej ja tak mam;) . Przesyłam pozdrowienia


Dejw:)

POLECANE!!! ZAMÓW PROFESJONALNĄ KSIĘGĘ HACCP ORAZ SZKOLENIE